Mittwoch, 29. Dezember 2010

Pes Ettim Dostlar

Evet dostlar itiraf ediyorum pes ettim.
Bu toplum çürümüş, iflah olmaz.
Adam bir yardım kuruluşunun Almanya genel başkanlığını yaparken yolsuzluktan suçlanıyor, mahkemelik oluyor, görevinden alınıyor.
Sonuç:
Başka bir yardım kurululuşu hemen kapıp onu müdür yapıyor.
Sözde İslami sivil toplum kuruluşları ona konferanslar verdiriyor.
Tabiki “Soygun Nasıl yapılır?” konusunda değil.


İlahiyatçı biri kurban paralarını toplayıp başka amaçlara kullanıyor.
Konuyu gündeme getiriyorum, beni taşa tutuyorlar.
Bir Allah’ın kulu çıkıpta:
 “Sahi bzim kurban paramız nereye harcanmış yahu?”
demiyor.
Sözde sivil toplum kuruluşu başkanları gece alemlerine akıyor, aşık!!! oluyor, evde eşleri onları beklerken onlar o biçim!! kadınlarla alem yapıyor.
Ben bunları eleştirdiğimde topa tutuluyorum.
Sahi bu toplumda dürüst insan kalmadı mı?
Kaldıysa neden ben yapayalnızım?
Ahmet Ocak-Berlin

2 Kommentare:

  1. Merhaba Ahmet
    aslinda yanliz olan sen degilsin,onlardir.
    dürüst insan kaldimi demissin,ufff bu kadar zor bir soruya yanit bulabilmek kolay olmadi,yok dürüst insan kalmadi dersem cok inandirici olmaz,azda olsa bir yerlerde vardir,nesli biterse dürüstlügün(insanligin)vay halimize.
    Ama yanit olarak zaten yoktu dersem
    buda yetmez.
    Dünya ve icindeki insanlar her zaman ayniydi desem,ilerleyen su elimizdeki aletlerle birlikte aciga yayildi,kolaylasti sahtekarlik.,dolandiricilik,insani kullanmak,calmak cirpmak,bunlar zaten devlet babanin baslica isleriydi,alt tabakada ondan asagimi kalacak yakisirmi hic,osmanli torunlariyiz,balik bastan kokuyor Ahmet.
    Pes etmene gelince,o senin isin degil,
    basarilarinin devamini dilerim
    Ayla

    AntwortenLöschen
  2. Tesekkürler Ayla, tabiki az da olsa var ama inan piyasadaki pislikleir, rezaletleri görünce umudum tükeniyor..

    AntwortenLöschen